söndag 5 maj 2013

En så otroligt fin dag

Superfina baljan/krukan jag fick av mamma, NO.155.
Vad kan passa bättre än att ha jordgubbar och smultron planterade på bordet intill mysfåtöljen?
Mina fina.
Bordet är underhållsfritt och gigantiskt, precis vad vi letat efter!


Efter att ha haft alla nära och kära här idag, med massor av hembakat och otroligt fina presenter, så satte jag igång med vår altan. Kvällssolen värmde till sent, så jag skruvade hyllor med skruvdragaren/borrmaskinen jag fick av pappa. Piffade med krukan jag fick av mamma och mjölkkannan jag fick av mormor, samt ställde i ordning bordet jag fick av Johan :) Dessutom blir det att köpa en grill här i veckan ... sommarn, vi är beredda! ... Eller nja, vi har inte hittat stolar till bordet än, men jaja, tills dess bär vi väl ut stolar då :)
- Tack alla underbara som på ett eller annat vis firat mig idag!
Foto: Cecilia Lundin

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar