söndag 26 maj 2013

Lite spontanitet har sällan skadat


Har länge, sedan jag köpte bordet, funderat på om jag ska måla det, och i sånt fall hur jag ska måla det, vilken färg? Med eller utan patina? Men så i förrgår fick jag för mig att köra loss! Jag Målade hela bordet i väggfärgen vi fick över från sovrummet. Så tog jag lite spontant fram några skurtrasor och svampar och började ge bordet patina. Tycker nog att jag fick till det riktigt bra! Eller helt ärligt så är jag kanonnöjd!
- Samma dag slog jag en pling till Fredrik på jobbet, Priskrossaren, som är kanonbra på färg! Jag förklarade att jag fått ett av mina infall och nu målat bordet i vår väggfärg. En stund senare gled jag upp till jobbet och köpte mig lite lack. Så nu är den nya fina bordsytan skyddad.
Foto: Cecilia Lundin

1 kommentar :

  1. Det blev super snyggt! hejja dig vad duktig du är.

    SvaraRadera