torsdag 20 juni 2013

Mormors lilla pradis är till salu

Huset sett uppe från småhusen
Gässtuga och redskapsbod samt liten verkstad.
Framsidan med garaget
Jag vet väl vart jag ärvt min kreativitet ifrån ;)
Löpare, filt, ljusstake - Priskrossaren
Kudde och filt - Priskrossaren
Kuddar och pläd - Priskrossaren
Nätkulor, lykta i form av fyr - Priskrossaren
Duk, krukor för kryddor - Priskrossaren
skålar för sill, gräddfil och potatis - Priskrossaren
Svart lykta för tre vämeljus - Priskrossaren
Min fina mormor ska nu sälja sitt helt underbara hus. Självklart fick jag äran att hjälpa till med homestyling inför försäljningen, och självklart vände jag mig då till min kära arbetsplats Priskrossaren ;)
Huset ligger ute på Muskö, med perfekt avstånd till allt man kan önska på landet. På minuten är du nere vid sjön, som du dessutom ser uppe från huset. havet ligger några minuter åt andra hållet. Den lilla lanthandeln bara några hundra meter bort längs vägen.jag är själv uppväxt här och kan intyga om hur idylliskt det är. Känns i hjärtat att det nu ska säljas
- Mäklare är Sara Oxelmark hos Fastighetsbyrån. För mer information och bilder, klicka här! 
Foto: Cecilia Lundin och Fastighetsbyrån

1 kommentar :

  1. Vilket fint hus din mormor har. Och du har tagit fina bilder. Det är ett hus man verkligen skulle vilja bo i :)

    SvaraRadera