fredag 2 augusti 2013

36 blev 52

Så här såg det ut när vår adress var 36 och inte 52.
Vardagsrummet
Vår supermysiga balkong! Den låg så bra! Det var alltid massa event som passerade utanför oss. Peace and Love-folket, Cruising, studentflak och massa skoj :)
Här är förresten de röda stolarna jag skrev om i förra inlägget :)
Ebbas första rum, som renoverades klart backa någon vecka innan hon kom.
Dock hann hon inte bo så länge i sitt fina nyrenoverade rum, för då fick vi för oss att flytta ner hit till Nynäshamn :)
Jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig saknar Borlänge och vår lilla 3:a, för det gör jag ibland! :)
- Inte minst saknar jag min Hanna
Foto: Mäklarhuset

1 kommentar :

  1. åå ni hade det så fint! vad roligt jag har haft där :-D. men jag är glad att ni bor här nu :-)

    SvaraRadera