onsdag 4 september 2013

En dag i trädgården

Den otroligt vackra mjölkkannan fick jag för en tid sedan av min mormor :)
Även detta gamla vagnshjul fick flytta hem till oss när mormor flyttade :)

God morgon! Här får ni lite bilder från vår trädgård :) Här om dagen var jag och Ebba ute och rensade rabatter, mellan plattorna, satte  nya växter inför hösten och bara njöt av att vara ute en hel dag :) Jag är absolut en mer vår- och höstkär person. Nu är temperaturen mycket mer behaglig :) 
- Den lilla pollen, som vägen som attan! (betong!) kommer från bästa Priskrossaren ;) Det finns även en modell som är snäppet mindre. Första dagen vi fick in en så köpte jag den :) Klart det ska synas att "vi" är dalfolk :)
Foto: Cecilia Lundin
Kollage : Cecilia Lundin

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar