måndag 17 februari 2014

Hämtat ut paket


Idag kom grejerna jag beställde från Lapland Eco Store här om dagen :) Tandborstar till mig och Johan i bambu. En tandborste till lillfröken i majsstärkelse och en snäll tandkräm. Dessutom kom nu hennes nya flaskor. Hittills har allt provats utom min och Johans tandborste och hittills är vi kanonnöjda! :) Fick med en tepåse av en av deras tesorter också, smuttar på det i skrivande stund, gott!
- Gillar att de hade packat mina grejerna i en av de kartonger de förmodligen tagit emot sina varor i, istället för att pressa dessa, skicka iväg och sen beställa egna med någon check logga på. Runt produkterna fanns ingen plast lindad, bara tunt papper. Runt Ebbas glasflaskor var det dessutom ett par varv med tidningspapper istället för te.x bubbelplast! Gillar att de tänkt hela vägen liksom :)

Uppdatering: Jag gillar tandborstarna, luktar en aning ovant och de är i modell "soft".. jag är van med hårdare strån. Men det är ju bara bra att använda mjukare borstar.  Så över lag en bra tandborste - för alla ;)

Ytterligare uppdatering: Näe, jag är nog inte helt nöjd faktiskt. Utvärderade med karln ikväll också. Vi tycker samma sak, stårna är liksom för mjuka och träet som sticker ut runt borsten gör det svårare att komma åt. Så, njaa ... men på grund av ren munhygien går vi nog tillbaka till vanliga tandborstar, tills vi hittar en med starkare strån och som är mindre klumpig. Dotterns borste är dock kanon! Och smaken på tandkrämen verkar uppskattas ;)

Foto: Cecilia Lundin

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar