tisdag 1 juli 2014

En sån där dag ...


Idag var det meningen att jag och tjejerna skulle åkt ut till min syster, men idag vart liksom en sån där dag när man aldrig kommer iväg.. nappkokning, hungrig Ebba, tvätthängning, ledsen Elsa, blöjbyte .. ahmen ni hajar! Så till slut slängde min kära syster in Olle i bilen och kom hit istället. I samma veva ringde min kära mor, så hon och hennes karl kom förbi med thai till lunch. Bra vändning!
Efter maten kom värsta sommarregnet, så Ebba och Olle fick springa nakenfisar, hihi! Jag älskade alltid att springa nakenfis i regnet som liten :) När syster och Olle sen begav sig hemåt tog jag och tjejerna en promenix. Promenaden avslutades med ännu en regnskur och två sussande fröknar :)
- Nu ska jag avnjuta ett par lugna minuter och en skål med jordgubbar, lyx!
Foto: Cecilia Lundin

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar