söndag 31 maj 2015

Mer tårtbilder!


Jag har en vän som är mer än grym på att baka tårtor. Så i lördags fick jag gå som elev hos henne! Det var sååå roligt! Vi bakade egna bottnar ... jag hade tänkt använda färdigköpta, eftersom mina tidigare försök har gått åt skogen. Men nu fick jag massor av tips, så nästa gång kanske jag vågar baka själv. Sen skapade vi alla dessa fantasiblommor i sockerpasta, som målades med guldfärg och andra härliga kulörer - allt ätbart! Så häftigt! Detta var så jäkla kul att pyssla med, så vi har redan nu bokat in att vi bakar tårtor till midsommar tillsammans, längtar!
- Meeeer än tack Sofia för att du ville lära mig och hjäpa mig med Elsas tårta, wow säger jag bara! Den blev såå fin! 
Foto: Cecilia Lundin

1 kommentar :

  1. Den blev sååå god också :D Vi ses till midsommar ;)

    SvaraRadera