torsdag 2 juli 2015

Slutit fred och blivit kär

På tork
Kunde inte låta bli när Kappahl hade 2för3, blev en 92, 98 och en 104 ... så tjejerna kan matcha lääänge ;)
Den långärmade har Elsa ärvt av storasyster :)
Sötaste kepsen som Johans bror hade som liten, Elsa ser ut som en liten skrollan i den :)
Den här blå klänningen, samt en av de blommig vann jag på tradera här om dagen. Igår ramlade dom ner i brevlådan :D Den här blå kan Elsa ha som klänning och Ebba som tunika, perfekt! :)
För något år sedan sålde jag allt blommigt o nuttinuttigt ... Jag ville ha starka mönster och kärade ner mig i Molos prints. Meeeen! Så råkade jag klä donnorna i kläder liknande dessa här ovan för ett tag sen - och jag blev heeelt kär! Hahaha, vill inte ha något annat på dom nu! ;) Klart man kan variera, men när jag är kär så är jag ;)
- Så nu får det bli en helvändning i garderoben igen! Hahaha! Även om jag handlar en hel del secondhand till tjejerna så slinker det ju in lite nya plagg då och då. Inte minst när jag kärar ner mig, haha! Då känns ju dessutom till exempel Newbie från Kappahl kanon med sin ekologiska bomull!

Foto: Cecilia Lundin

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar