onsdag 5 mars 2014

Dagens fynd


Idag har jag och Ebben haft en skön slappardag hemma, skypat med Farmor och ätit lunch. Sen bar det av till min kära syster för fika och lek för ungarna. Efter det hamnade jag och Ebba nere på stan, hennes nya stövlar från Polarn o. Pyret hade kommit på posten :) När vi ändå var på stan så smet vi in på Åsa's Leksaksförmedling. Där hittade jag dessa superfina porslinskålar till Ebba, en av dem invigdes till kvällens middag, kanonbra! :) Dessutom två jättegosiga urtvättade pyjamasar!
- Jag har köpt mycket second hand till lillbönan, inte minst pyjamasar, de är så mycket mjukare än helt nya ;) Sen har vi ju självklart det faktum att det produceras onödigt mycket nya kläder, inte minst till barn som växer ur dem på 30 sekunder ... ungefär ;)
Foto: Cecilia Lundin

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar